3 Aralık 2017 Pazar

Peki neden Lavinia?

Leo sorar: Peki neden "Lavinia"?

Lavinia: Çünkü kendi içimde hem ölümüm hem de yaşam. Altımda yatan yüzlerce ölü beden güç verir bana, güzellik verir. Ve ben onları unutulmaz kılarım. Sen bilir misin ki Srebrenitsa katliamı benim üstümde dolaşan mavi kelebekler sayesinde ortaya çıkmıştır. Kimbilir belki de sırf bana güzellik vermek için can vermiştir onca insan? Bana kavuşmak için, beni besleyip güzelleştirmek için verilen onca can.. Ve ben bunlardan habersiz açar güzelleşirim. Mavi kelebekler uçuşur üstümde. Aşkla izlerim onları. Altımda yatan, beni besleyen aşktan habersiz.. Benim de lanetim budur belki... Her yerde aşkı ararım, ama benim için canını verenleri görmem. Her yerde sevgiyi ararım, sevildiğimden habersiz.. Bu yüzden ölüm çiçeğiyim belki; uğruna ölüm bile göze alınan ama kendisi bunlardan habersiz sevgisizlikten ölen boynu bükük bir çiçek...

https://www.facebook.com/leoyadedimki/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder